.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی به دکتر روحانی نامه نوشت + متن کامل
شمال نیوز: به دنبال رای اعتماد نمایندگان مجلس به اکثریت قاطع وزرای دولت آقای دکتر روحانی، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامه ای خطاب به دکتر روحانی، ضمن تبریک به وی آمادگی خود و همکارانش را برای کمک به دولت اعلام کرد.
محسن رضایی به دکتر روحانی نامه نوشت + متن کامل

شمال نیوز: به دنبال رای اعتماد نمایندگان مجلس به اکثریت قاطع وزرای دولت آقای دکتر روحانی، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامه ای خطاب به دکتر روحانی، شروع به کار کابینه یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش شمال نیوز ، در این نامه که در  پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی،نیز منتشر شده است، محسن رضایی ضمن تشکر از آقای روحانی به خاطر معرفی کابینه در کم ترین زمان ممکن  و همچنین اعلام تبریک به وی برای شروع کار دولت یازدهم پس از کسب اعتماد از سوی مجلس شورا اسلامی،اعلام کرده است که با تمام توان خود و همکارانش آماده کمک به دولت یازدهم جمهوری اسلام ایران است.

متن کامل نامه محسن رضایی به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به شرح زیر است:
 
                    بسمه تعالی
 برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی توفیق الهی در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی

اکنون که پس از خلق حماسه سیاسی مردم فهیم و عزتمند ایران در بیست و چهارم خردادماه و تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری و برگزاری مراسم تحلیف، به دنبال چهار روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت که خود نمایش زیبایی از جلوه های مردمسالاری دینی بحساب می آید و رای آنان به اکثریت قاطع وزرا، زمینه خدمتگزاری جنابعالی و همکاران محترمتان در دولت یازدهم فراهم گردیده است، ضمن تشکر از اهتمام جدی در معرفی کابینه در اولین فرصت ممکن، شروع بکار دولت را صمیمانه به جنابعالی و سایر اعضاء محترم کابینه تبریک عرض می نمایم.

بدون تردید شرایط سخت امروز کشور،  نیازمند وحدت و همدلی همه نیروهای کارآمد، با تجربه و متعهد و به صحنه آوردن انرژی ، تحرک و نشاط جوانان  و اعتماد و اتکا به قاطبه مردم در سرتاسر ایران پهناور است. گذار از پیچ تاریخی این مقطع از عمر پر فراز و نشیب نظام سربلند جمهوری اسلامی، مستلزم مدیریتی جهاد گونه مبتنی بر تحول پویا و گسترده در اقتصاد و مدیریت کشور است که الحمد لله با سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و اکثریت همکارانتان در دولت، دور از دسترس نیست.

اینجانب با کمک بدنه کارشناسی کشور و استفاده از تجارب متراکم مدیریتی در طول چند دهه گذشته، با پیش بینی شرایط امروز کشور از سالها قبل، برنامه های مدون و واقع بینانه ای را جهت تحول در اقتصاد و نوسازی سیستم اجرایی و مدیریتی کشور آماده نموده ام که بخش کوچکی از آنها را در جریان تبلیغات انتخاباتی به محضر مردم بزرگ ایران ارائه نمودم و ضمن اعلام آمادگی خود و دوستانم برای هرگونه کمک به جنابعالی در راستای رفع مشکلات عدیده بر سر راه توسعه، بالندگی و پیشرفت کشور در شرایط پیچیده امروز، یک نسخه از کتاب برنامه های مورد اشاره نیز جهت هر گونه بهره برداری تقدیم می گردد.

                                                                                             

     خدمتگزار مردم ایران
 محسن رضایی



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1392
بابا دمت گرم . نشون دادی که فرزند وطنی و دلت برای این مرز و بوم و سربلندیش می تپه.
شمالي 26 مرداد 1392
ممنون دكتر رضايي!
نا شناس 26 مرداد 1392
چه زیباست.زیباترآنکه ریاست محترم جمهور هم درکناربرنامه هاش روی این برنامه آقای دکتر رضایی کاربکنه ونتیجه اش راهم به مردم بگه.درود بردکتررضایی درودبردکترروحانی درود برهمه دلسوزان وخدمتگزاران مردم ونظام .سلام ودرودبررهبر اندیشمندوفرزانه این نظام قدرتمنداسلامی.
نا شناس 26 مرداد 1392
این نامه نشانه بزرگواری و همدلی دکتر رضائی در آن وعده هائی بود که ایشان در زمان انتخابات قول داده بودند.این روحیه همدلی و مشارکت ایشان را صمیمانه قدر دانی مینمایم.
نا شناس 26 مرداد 1392
آقای دکتر رضایی انسان معتدل وبا برنامه ایست هرچند که من به او رای ندادم اما افکارش را می پذیرم انها را بسیار مفید برای جامعه می بینم
نا شناس 26 مرداد 1392
من ازصمیم قلب آقای رضایی رو دوست دارم وافتخار میکنم بهش رای دادم پشیمان هم نیستم چون یکی ازسالم ترین مسئولین جامعه هست، واز آقای روحانی می خواهم ازبرنامه هاش نهایت استفاده رو بکنه
نا شناس 26 مرداد 1392
ای کاش ما ایرانی ها اینقدر احساسی نبودیم . باید یاد بگیریم تو قضاوت هامون و انتخابهامون که هر صدای که بلندتر هست صحیح تر و درست تر نیست.
نا شناس 26 مرداد 1392
آقامحسن امام نشان داد که برای رفع مشکلات ایران ومردم ایران از پا نمی نشیند هزاران افرین بر مردان بزرگی که سربلندی سرزمین شان را خواهانند
نا شناس 26 مرداد 1392
احسن اقای رضایی دوست داریم الحق که فرزند انقلاب و یار امام رحمت الله هستید درود ع. ز ساری
نا شناس 26 مرداد 1392
آفرین حاج محسن
دادن نامه بعد از رای اعتماد وزرا یعنی سهم نخواستن و ایثارگری
نه مثل بعضیها فقط معاون اولی رو حق خودشون می دونستند
مهدي -ح 26 مرداد 1392
بارك ا... مرد !!!! باز هم نشون دادي سرباز خميني (ره) هستي
نا شناس 27 مرداد 1392
جناب آقای رئیس جمهور با سلام و احترام
جناب آقای حسین روزبهی استاد نهج البلاغه ، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران و مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، مدیر دانشگاه ادیب مازندران میتواند وزیر قدرتمند آموزش و پرورش یا استاندار مازندران باشد .
زهراحق شناس 15 شهريور 1392
با سپاس فراوان از دکتر رضایی ایشان واقعا نشان دادند که لایق مقام ریاست جمهوری هستند اما چه سود که بیشتر مردم قدر مرد بزرگواررا نداستند
نازنین 16 شهريور 1392
دکتر ناراحت نباش من خودم خوزستانی هستم با این که سنم کم است اما شما را باور دارم مطمئن باش زحماتت برای کشور بی جواب نمی ماند امام راحل سفارش شما را به تمامی ملت ایران کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.